ضمانت

اپن مارکت نمایندگی رسمی تولید کننده های بزرگ ایرانی را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط اپن مارکت تضمین می شود.

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان اپن مارکت تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه “نحوه مرجوعی کالا” را مطالعه نمایید.

به دلیل مقررات وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا به دلیل عدم تطابق با عکس های سایت و انصراف از خرید پس گرفته می شود. هزینه بازگشت کالا با اپن مارکت است . توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده میشود.

کالاهای دارای قیمت که در سایت اپن مارکت با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار اپن مارکت موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پیشنهادات شگفت انگیز

پیشنهادات شگفت انگیز اپن مارکت، فرصت خرید بی نظیری است که فروشگاه اینترنتیاپن مارکت در اختیار خریداران و به خصوص مشتریان وفادار خود قرار می‌دهد. در پیشنهادات شگفت انگیز اپن مارکت،‌ همان‌طور که از اسمش پیداست، پیشنهادات مشتریان سهم مهمی دارد، چون تعداد محدودی از یک کالا برای مدت زمان محدودی در فروش ویژه قرار داده می شود و پس از پایان زمان فروش ویژه و یا تعداد فروش ویژه، تخفیف حذف می شود و کالا به قیمت قبلی باز می گردد.

کالاهای این لیست شگف انگیز هم بر اساس پیشنهادات شما انتخاب می‌شوند. بنابراین، هر محصولی ممکن است به لیست راه پیدا کند.

کالاهای پیشنهادات ویژه روزانه یک بار یا گاهی چند بار به روز می شوند، پیشنهادات تعدادی کالا به پایان می رسد و یا کالاهای جدیدی در لیست قرار می گیرند. برای آن که بهترین فرصت های خرید را از دست ندهید، به اپن مارکت سر بزنید.

کالاهای پیشنهادات ویژه به مدت محدود در تخفیف بالا قرار می گیرند، این زمان ممکن است چند ساعت تا چند روز باشد، ‌مگر این که با خرید تعداد کالایی که در حراج گذاشته شده، کالاها تمام شوند. بنابراین، قابل پیش بینی نیست که تا چه زمانی این تخفیف ادامه دارد، شاید چند دقیقه،‌ شاید چند ساعت یا چند روز.

خیلی ساده است،‌ کافی است به وب سایت اپن مارکت سر بزنید و پیشنهادات شگفت انگیز را ببینید. منتخبی از پیشنهادات شگفت انگیز در صفحه اول نمایش داده می شود و با کلیک بر گزینه “مشاهده همه شگفت انگیزها” می توانید همه کالاهایی را که در آن زمان در پیشنهادات هستند مشاهده نمایید. بر روی کالای مورد نظر خود کلیک کنید و به صفحه محصول بروید، در صفحه محصول، توضیحات محصول و نظرات دیگران را بخوانید و در صورت انتخاب کالا بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و آن را به سبد خرید خودتان اضافه کنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. توجه کنید که به دلیل محدودیت در زمان و تعداد کالای شگفت انگیز، هر چه زودتر مراحل خرید خود را کامل کنید، پرداخت را انجام دهید و شماره فاکتور دریافت نمایید تا با پیام “تمام شد” مواجه نشوید.

نحوه خرید و راهنمای کاربری

برای ثبت نام در اپن مارکت، تنها شماره همراه شما کافیست. بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید، و با شماره همراه خود ثبت نام نمایید.

از نوار منوی بالای سایت به دسته بندی یا اقلام مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا، روش مصرف و نظرات کاربران دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن “افزودن به سبد خرید” کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تکمیل خرید” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، زمان ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

به منظور رفاه حال مشتریان خود سه شیوه پرداخت را در فروشگاه اینترنتی اپن مارکت ارائه شده است، شما مشتری عزیز می­توانید از هریک از سه روش زیر برای پرداخت هزینه کالای خریداری شده استفاده نمایید:

  1. پرداخت آنلاین (پرداخت امن با درگاه پرداخت بانک ملت)
  2. واریز به حساب (تسویه حساب قبل از ارسال)
  3. پرداخت هنگام تحویل (مخصوص مشتریان ساکن تهران و حومه)

برای دریافت رمز پویا، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد چهاررقمی روی کارت (CVV2) و تاریخ انقضا را وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان‌داده‌شده را تایپ کنید. سپس روی دکمه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید.

درصورتی که شماره کارت وارد شده صحیح باشد، پیغامی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

سپس باید منتظر بمانید تا پیامک رمز پویا را دریافت کنید. اگر پیامک را دریافت نکردید، پس از ۲ دقیقه می‌توانید مجدداً درخواست رمز پویا دهید. پس از مشاهده پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویای پیامک‌شده را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با امور مشتریان اپن مارکت تماس بگیرید، در عرض کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری را از طریق تلفن به “امور مشتریان اپن مارکت” اعلام نمایید. بنابراین این کار تنها در روزهای کاری امکان پذیر است.

در سایت اپن مارکت وارد شوید، بر روی آیکون “سبد خرید” در بالای سایت کلیک کنید و بن تخفیف خود را وارد نمایید. سپس دکمه ” تایید” را بزنید تا بن برای شما اعمال شود.

خیلی ساده است،‌ کافیست به وب سایت اپن مارکت سر بزنید و پیشنهادات ویژه را ببینید. منتخبی از محصولات در صفحه اول نمایش داده می شود و با کلیک بر گزینه “مشاهده همه پیشنهادات” می توانید همه کالاهایی را که در آن زمان در تخفیف هستند مشاهده نمایید. بر روی کالای مورد نظر خود کلیک کنید و به صفحه محصول بروید، در صفحه محصول، توضیحات محصول و نظرات دیگران را بخوانید و در صورت انتخاب کالا بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و آن را به سبد خرید خودتان اضافه کنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. توجه کنید که به دلیل محدودیت در زمان و تعداد کالای پیشنهادی، هر چه زودتر مراحل خرید خود را کامل کنید، پرداخت را انجام دهید و شماره فاکتور دریافت نمایید تا با پیام “تمام شد” مواجه نشوید.

برای مرتب کردن کالاها بر اساس پربازدیدترین کالاها، جدید ترین کالاها، قیمت از کمترین به بیشترین و یا قیمت از بیشترین به کمترین، می توانید از دکمه “ترتیب” استفاده نمایید و محصولات را به شکل دلخواه خود مرتب نمایید.

یک راه خیلی ساده برای یافتن کالای مورد نظر در وب سایت، این است که نام یا ویژگی کالای مورد نظر را در نوار جستجو وارد کنید.

ارسال و تحویل

کالا در تهران و حومه، برای کالای های موجود(پیشنهاد شگفت انگیر) در حداقل زمان ذکر شده و  با هماهنگی قبلی ارسال خواهد شد و همچنین میتوانید از پرداخت درب منزل نیز استفاده نمایید.

خرید زیر یک میلیون تومان، هزینه ارسال با توجه به وزن محصولات بین ۵۰ تا ۱۰۰هزار تومان و خرید یک میلیون تومان به بالا رایگان می باشد.

کلیه محصولات ارسالی در تهران توسط ناوگان تخصصی اپن مارکت حمل می شوند.

کالا با پست سفارشی به شهرستان ارسال می شود و بسته ۳ تا ۵ روز کاری بعد از زمان ذکر شده محصول به دستتان می رسد. بنابراین زمان انتخابی شما برای ارسال، زمانی است که بسته شما در اپن مارکت آماده ارسال شده و به پست تحویل داده می شود. بسته ۳ تا ۵ روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

بسته بندی یکی از حساس ترین و در عین حال تعیین کننده ترین مراحل عرضه ، مصرف و حمل و نقل کالا است. اهمیت آن تا بدان جاست که حتی کیفیت ومحتوای بعضی از مواد را تحت تاثیر قرار می دهد. وجود بسته بندی مناسب و استاندارد نقش مهمی در حمل و نقل بهینه کالاهای اپن مارکت ایفا می کند. کیفیت مطلوب مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی، کارایی و ابعاد مناسب بسته بندی موجب می شود از هزینه حمل و نقل محصولات کاسته شود؛ زیرا ویژگی های ذکر شده به جلوگیری از اتلاف وقت، سهولت بارگیری، استفاده بهینه از فضای وسایل نقلیه و تسریع در حمل کالاها کمک می کنند. کالاهای برخوردار از بسته بندی استاندارد در هنگام جا به جایی و حمل و نقل از خطر آسیب دیدگی مصون می مانند. ابزارهای معمول بسته بندی در اپن مارکت از کارتن و حبابی های صادراتی مخصوص است  و بدین جهت برای حفظ و ماندگاری کالا و محصول و کاهش کرایه حمل بار بسته بندی می شوند و همچنین برای کالاهای ارسالی شهرستان نیز محصولات را به صورت دِمونتاژ ارسال می کنیم تا هزینه های پرداختی مشتریانمان را به حداقل برسانیم و روش های نصب را به صورت جداگانه برای خریداران ارسال میکنیم.

بن ارسال رایگان خود را در سبد خرید، بخش بن تخفیف وارد نمایید و دکمه تأیید را بزنید تا بن برای سبد خرید شما اعمال شود. به این ترتیب هزینه ارسال برای شما، ۰ خواهد شد

برای اطلاع از زمان بندی ارسال سفارش، سبد خرید خود را تکمیل کنید، آدرس خود را وارد نمایید و در مرحله انتخاب نوع ارسال و نوع پرداخت، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در نهایت پرداخت را انجام دهید. و در آخرین رو از بازه ذکر شده محصول میتوانید با امور مشتریان اپن مارکت تماس گرفته و از وضعیت بازه زمانی ارسال با خبر شود.

اگر کالا توسط پست سفارشی برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در حساب کاربری شما در اپن مارکت ثبت می شود و برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش” است می توانید خرید خود را کنسل نمایید و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات و هدیه های موجود در فاکتور شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله “تحویل به بسته بندی” رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به اپن مارکت بازگشت داده شود و سپس هزینه بسته به حساب شما بازگردانده شود.

بازگشت کالا

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان اپن مارکت تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه “نحوه مرجوعی کالا” را مطالعه نمایید.

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان اپن مارکت هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش امور مشتریان فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید اپن مارکت در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

خدمات مشتریان

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “ویرایش حساب کاربری” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت اپن مارکت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت اپن مارکت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین دیجی‌کالا با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از هزاران  مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات اپن مارکت استفاده کنید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به اپن مارکت، ۲) سبد خرید شما ۳) اطلاعات شما ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “اطلاعات شما”، شما می‌توانید با نوشتن آدرس جدید و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

علاوه بر سابقه تولید، تجربه و محتوای کامل فروشگاه تخصصی اپن مارکت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی، به فروشگاه بلج رسمیت و اعتبار اعطا کرده است. نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت،معدن و تجارت، پس از برسی نحوه ی عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود. و همچنین این برسی به صورت مداوم می باشد. که برای صحت نماد اعتماد الکترونیک می توان با کلیک بر روی نماد، از اعتبار نماد اطمینان حاصل بفرمایید. که در ادامه می توان به سابقه ی چندین ساله ی تولید و تحویل سالم و مطابق با خرید انجام شده را، به تعداد زیادی از مشتریان، اشاره کرد. که این امر باعث شده است که فروشگاه اپن مارکت، در چندین سال اخیر با برنامه ریزی دقیق و قیمت های مناسب و رقابتی، بتوانداطمینان مشتریان خود را حفظ کند. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و محصول مورد نظر خود را، کاملا مشابه با تصویر و اطلاعات مطرح شده، تحویل بگیرید.

بله، فروشگاه اپن مارکت این امکان را برای خریداران ایجاد کرده است که با تماس تلفنی (شماره های درج شده در وبسایت) و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش (نشانی درج شده در وبسایت)، بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان فروشگاه ارتباط برقرار کنند؛ اما راه های دیگری هم برای کسب اطلاعات تخصصی و تکمیلی در بلج وجود دارد.  از قبیل:

۱. نظرات کاربران: برای تمامی محصولات فروشگاه بلج یک بخش با نام “نظرات ” وجود دارد که توسط کاربرانی که از اپن مارکت خرید کرده اند و یا تصمیم به خرید دارند قابلیت اظهار نظر وجود دارد. که در صورت نیاز توسط کارشناسان، پاسخ های تکمیلی درج می شود.

۲. پرسش و پاسخ: یک بخش دیگر برای همه محصولات در نظر گرفته شده است که امکان درج سوال برای تمامی کاربران ایجاد شده است تا قابل مشاهده برای تمام بازدید کنندگان دیگر نیز باشد. و صرفا توسط کارشناسان رتبه یک فروشگاه به درج پاسخ اقدام می شود.

۳.معرفی اجمالی : معرفی اجمالی توسط کارشناسان مطلع و رتبه یک تولید محتوا، برای تمامی محصولات درج می شود تا با مطالعه ی چند خط، یک معرفی اجمالی و تخصصی برای کاربران فراهم شود.

۴. مشخصات جنس و ویژگی های متمایز: بخش دیگری است  که برای محصولات پرفروش و مهم مطرح می شود؛ تا به صورت تخصصی و ویژه به معرفی و ویژگی های یک محصول، بپردازد.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت اپن مارکت با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار اپن مارکت موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: بله، این امکان می تواند توسط کارشناسان فروشگاه اپن مارکت، انجام شود و بعد از اتمام ثبت سفارش، تمامی توضیحات لازم و پیش فاکتور به خریداران ارسال می شود.
لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه اپن مارکت به دلیل تسریع در فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، پیشنهاد می کند که خریداران گرامی، محصولات مورد نظر خودشان را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

خدمات پس از فروش

در شیوه پرداخت آنلاین نیازی به اطلاع رسانی نیست؛ زیرا تمام مراحل تایید و پیگیری پرداخت توسط کارشناسان فروشگاه اپن مارکت انجام می شود. ولی در روش پرداخت کارت به کارت و یا واریز به حساب نیاز به اطلاع رسانی به دو روش تماس تلفنی و یا ارسال پیام به پست الکترونیکی فروشگاه اپن مارکت وجود دارد. تا پس از اطلاع رسانی خریداران و همچنین تایید نهایی در فاکتور فروش ثبت و اعمال شود.

پاسخ: با خرید حضوری در دفتر فروش فروشگاه اپن مارکت پس از انتخاب و برسی انواع مدل ها در بین بیش از ۵۰ مدل محصول قابل بازدید در فروشگاه ، با راهنمایی کارشناسان فروش فاکتور ثبت و تایید می شود و با دو روش پرداخت یک سوم از مبلغ به صورت بیعانه و یا تسویه حساب کلی سفارش را تکمیل و با دریافت برگ دوم فاکتور و ثبت تاریخ تحویل، مراحل سفارش حضوری به اتمام می رسد و مابقی فرآیند تولید، ترخیص و تحویل محصولات توسط کادر تخصصی فروشگاه اپن مارکت انجام می شود.

پاسخ: محصولات عرضه شده در اپن مارکت دارای تضمین بهترین کیفیت و کمترین قیمت در مقایسه با انواع فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی سطح کشور می باشد. زیرا تمامی محصولات تولید شده توسط گروه تولیدی اپن مارکت می باشند و بدون تغییر در قیمت کارخانه و با حداقل قیمت روانه بازار می شوند. که شیوه ی فعالیت فروشگاه اپن مارکت بر مبنای کمترین قیمت و بهترین کیفیت بنا گذاشته شده است. بنابراین با توجه به قوانین، فروشگاه اپن مارکت لازم می داند که کالاهای خود را با قیمت کارخانه و بدون هزینه ی اضافی برای حمل عرضه کند و تمامی هزینه های حمل را به صورت واقعی و با حداقل هزینه به سراسر کشور ارسال می کند. تا خریداران عزیز فروشگاه بلج به جای پرداخت اضافی برای هر محصول و یا همان به اصطلاح حمل رایگان، هزینه ی حمل واقعی را پرداخت کنند.

پاسخ: بله، از آنجایی که فروشگاه اپن مارکت دارای کارخانه تولیدی و دفتر فروش مرکزی می باشد، جهت اعتماد سازی به خریداران امکان بازدید حضوری برای تمامی محصولات فراهم آمده است. .

پاسخ: با شماره های فروشگاه که در بخش “تماس با ما” درج شده است، تماس حاصل نمایید تا در اولین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

پاسخ: فروشگاه اپن مارکت تضمین دارد که مشکل و نقص ایجاد شده را در اولین زمان ممکن رفع کند. که در این خصوص با شماره های دفتر فروش تماس حاصل فرمایید تا بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

پاسخ: فروشگاه اینترنتی اپن مارکت علاوه بر دارا بودن انواع نمادها، دارای سابقه طولانی تولید و عرضه محصولات به سراسر کشور است. که با انواع تضمین های مکتوب و شرایط مناسب پرداخت، برای تمامی مشتریان ایجاد اعتماد کرده است و همواره همگان با نام فروشگاه تخصصی بلج آشنا هستند.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما