[vc_row css=”.vc_custom_1586793433861{background-color: #efefef !important;}”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”10px”][vc_tta_accordion style=”modern” shape=”round” color=”purple” gap=”30″ c_align=”right” active_section=”1″ title=”فرصت های شغلی”][vc_tta_section title=”بلاگر (محتوا نویسی)” tab_id=”1586517715524-91f18e29-b2b6″][vc_column_text]
مهارت های مورد نیاز
متخصص خلاق محتوا یک فرد نوآور و کارآفرین است که به عنوان بخشی از تیم مارکتینگ و ارتباطات برای ارتقای کیفی و نقد و بررسی کالاهای مرتبط با موضوع تخصصی مربوطه نقش آفرینی میکند. وظیفه او تولید محتوا با ایده هایی است که بتواند پیامی قوی ایجاد کند تا بتوان توجه اذهان را بدست آورد.
- نوشتن مطالب برای : محصولات وب سایت، خبرنامه، مجله، متن های تبلیغاتی، بروشور ها
- ارائه گزارش برای رویداد های سازمانی و دیگر رویداد ها برای انتشار در وب سایت و سایر رسانه ها
- نگهداری و به روزرسانی مطالب وب سایت جهت ارائه اطلاعات مرتبط با برنامه ها و رویداد ها
- شناسایی، اجرا و مدیریت محتوای خلاقانه
رزومه مورد نیاز
- دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیر: ۱- مارکتینگ، روزنامه نگاری، ارتباطات، رسانه های نوین و یا یکی از رشته های مرتبط – ۲- مهندسی عمران، معماری، مکانیک، برق
- مهارت بالا در زمینه نوشتن ( جمع آوری اطلاعات، جمع بندی ، گزارش نویسی) برای وب و چاپ به صورت عملی و آکادمیک. (نمونه کار نگارش ارسال شود.)
- توانایی کافی در به کار گیری قوانین خلاقانه در تولید محتوای درگیرکننده
- دارا بودن تجربه کافی در استفاده از نرم افزارهای Adobe ( مانند Photoshop، Dreamweaver، Illustrator و … )
- مهارت کار در سازمان و هم چنین توانایی کار در یک مجموعه تیم محور
- توانایی کار در محیط های کاری چند گانه مانند چند وب سایت و پروژه های موازی کنار هم با توجه به جزییات، انعطاف پذیری در تشخیص و پیگیری اولویت ها و تحمل فشار کاری در زمان های نزدیک به تحویل کار
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”دیجیتال مارکتینگ” tab_id=”1586517915553-660ef7b7-98f5″][vc_column_text]
مهارت های مورد نیاز
- طراحی و توسعه استراتژی های فروش در جهت اهداف تعریف شده مجموعه
- طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی وب سایت، SEO/SEM، پایگاه های داده مربوط به مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات بصری
- طراحی، ساخت و اداره شبکه های اجتماعی
- اندازه گیری و ارائه گزارش عملکرد تمامی کمپین های تبلیغات آنلاین و ارزیابی آن ها بر مبنای اهداف (تعیین و تعریف ROI و KPI)
- تشخیص و شناسایی ترندها و مسائل شاخص حوزه کاری و بهینه سازی مخارج و عملکرد براساس آن ها
- مسئولیت پذیری در قبال مدیریت برند و هویت سازمان
- طراحی، اجرا، و اندازه گیری آزمایش ها و تست های مورد نظر برای افزایش ترافیک
- هماهنگی با تیم های داخلی برای ایجاد Landing Pages و بهبود تجربه کاربری UX
- به کارگیری ابزارهای حرفه ای تحلیلی برای بهبود تجربه کاربری در تمامی کانال های ارتباطی با مشتری
- مدیریت و بهینه کردن کمپین های افزایش مشتری (Lead Generation) و اندازه گیری نتایج
- به دست آوردن نقاط حساس تبدیل فرصت به خرید و بهینه سازی آن ها
- ارزیابی تکنولوژی های نوظهور جهت استفاده از آن ها در زمان های لازم
- برنامه ریزی، ساخت و انتشار محتوا (فارسی یا انگلیسی ) شامل شبکه های اجتماعی و پست های وبلاگی از طریق تحقیقات، مصاحبه ها و صحبت با اعضای تیم و شبکه همکاران
رزومه مورد نیاز
- لیسانس/فوق لیسانس در زمینه مارکتینگ
- لیسانس/فوق لیسانس در زمینه مارکتینگ
- سابقه کاری مفید در زمینه پایگاه های داده فروش، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات شبکه های اجتماعی و کمپین های بصری
- خلاقیت و تجربه در شناسایی جامعه هدف و ایجاد کمپین های تبلیغاتی که باعث ایجاد کنش، اطلاع رسانی و تشویق جامعه هدف می شود.
- تجربه در طراحی Landing Page و گلوگاه های حضور کاربر
- تجربه در انجام آزمایش های A/B و چند متغیره
- تجربه کافی در زمینه ابزارهای تحلیلی وب ( Google Analytics، NetInsight، Omniture،Web Trends)
- تجربه در زمینه ایجاد و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی Google AdWords
- آشنایی با زبان های برنامه نویسی HTML، CSS، و JavaScript
- به روز بودن در زمینه آخرین اخبار و رویدادی های حوزه مربوطه
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”فروش” tab_id=”1586517955065-59d1de84-2bd6″][vc_column_text]
مهارت های مورد نیاز
هوم استایل برای تکمیل تیم فروش خود نیاز به متخصص فروش دارد. در این فرصت شغلی شما بایستی امور پشتیبانی لازم برای نمایندگان فروش و پاسخگویی به امور مشتریان را بر عهده بگیرید.
نیروی مورد علاقه ما فردی حرفه ای با تجربه کاری بالا و دانش کافی در زمینه فروش و خدمات مشتریان است. شما بایستی توانایی های لازم برای تفسیر شاخص های فروش را داشته و هدف محور باشید. ما توقع داریم که شما توانایی کار در یک محیط تیمی و ارائه توانایی های منحصر به فرد را داشته باشید.
در نهایت شما در این نقش بایستی توانایی همکاری با تیم برای ایجاد و حفظ یک رابطه خوب با مشتری ها و انجام امور تیم فروش را داشته باشید.
- کشف و رفع مشکلات در امور سفارشات مشتریان، وضعیت حساب ها و مشکلات مرتبط
- توانایی فراهم آوری داده ها و راهنمایی های لازم برای کمک تیم فروش
- طراحی، ایجاد و بررسی شاخص های کارایی
- مدیریت ابزارهای مدیریت فروش و گزارش دهی موارد مهم
- ثبت ترند های فروش
- ارتباط با مدیرفروش برای طراحی استراتژی های فروش مشخص
- به روز بودن در مورد محصولات و ویژگی های آن ها و آگاه سازی تیم فروش از آن ها
- بررسی به لحظه سفارش های مشتریان جهت اطمینان از ارائه خدمات خوب به مشتریان و تجربه کاربری مشتریان
- ارائه پیشنهاد برای بهبود مراحل فروش
رزومه مورد نیاز
- دارا بودن تجربه کاری به عنوان متخصص پشتیبانی فروش یا تجربه کاری در زمینه خدمات پس از فروش
- مهارت و تجربه کار با سامانه های ERP و CRM
- دارا بودن مهارت کار با مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office ، به طور ویژه کار با نرم افزار Excel
- درک عمیق از قوانین فروش و راهکارهای خدمات مشتریان
- دارا بودن مهارت ارتباطی قوی
- دارا بودن مهارت های تحلیلی و انجام چند امور همزمان (Multitasking)
- دارا بودن مهارت در زمینه کارهای تیمی و انگیزشی
- فارغ التحصیل کارشناسی یکی از رشته های مرتبط محصولات وبسایت
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”لجستیک” tab_id=”1586518002833-b87f41ac-e8ae”][vc_column_text]
مهارت های مورد نیاز
- مسئولیت پذیری در قبال مراحل تامین و ارسال کالا
- انجام مراحل واردسازی اطلاعات مشتری به صورت دقیق شامل تمامی مکالمات صورت کرفته با تمامی کاربران و گزارش کار با آن ها به صورت دقیق
- تحلیل و تفسیر داده ها برای ایجاد گزارشات لازم جهت ارتباط بهتر با مشتریان
- توانایی ارتباط تلفنی با تامین کنندگان و مشتری ها
- بررسی ارتباطات صورت گرفته با مشتری و مراحل تامین سفارشات جهت کنترل کیفی ، شناسایی مشکلات سیستم و اصلاح امور با اجرای عملیات های هم سو با استانداردهای شرکت.
- دارا بودن روحیه حرفه ای و حمایتی در تمامی زمینه ها، چه مشتریان داخلی و چه خارجی، همچنین دارا بودن روحیه حفظ اسرار در زمینه داده های محرمانه
- اشراف مستمر بر نیازها و احتیاجات مشتری برای گروه های مختلف مشتری و هم چنین کشف فرصت های همکاری و توانایی برگزاری جلسات برای برقراری ارتباط و عقد قرارداد.
رزومه مورد نیاز
- دارا بودن مدرک لیسانس از یک دانشگاه معتبر
- دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه کار مستمر در زمینه مدیریت لجستیک
- پیگیری قوی و ثبت تمامی مکاتبات و مکالمات لجستیکی، آشنایی کافی با رایانه و نرم افزارهای کاربردی مانند PowerPoint، Word، Excel و Outlook
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”گرافیک و ویدئو” tab_id=”1586518056725-87cd953d-d8b1″][vc_column_text]
تحصیلات : —–
– compositor
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]