تفاوت صندلی های کلاسیک با صندلی های مدرن

تفاوت صندلی مدرن با کلاسیک

مقدمه : در این راهنمای انتخاب و خرید صندلی مدرن شما را با ویژگی های اصلی صندلی مدرن و به ویژه انتخاب و خرید صندلی اپن آشنا خواهیم کرد. صندلی ها بدون شک بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما را از میهمان خانه و آشپزخانه گرفته تا اتاق های کار برعهده دارند.

 

داغترین پیشنهادات
صندلی ناهارخوری سونیا کروم۳,۵۵۰,۰۰۰ تومان۳,۵۵۰,۰۰۰ تومانخرید

انواع صندلی های مدرن و کارکردهای آن در دکوراسیون داخلی منزل

با محبوب شدن روز افزون سبک دکوراسیون داخلی مدرن، طبیعتا تمامی المان های دکوری منزل نیز دچار تحول و تغییراتی اساسی در نحوه تولید و ساخت خود شده اند. در صندلی های مدرن علاوه بر استفاده از متریال های سنتی تر همچون چوب، آهن و چرم از مشتقات جدیدی همچون فایبرگلاس و پلی ارتان استفاده می شود. هر کدام از صندلی های مدرن مرسومی که این روزها در بازار مشاهده می کنید، حاصل طراحی خلاقانه طراحان مدرن فضای داخلی است.

 

 

داغترین پیشنهادات
صندلی ناهارخوری سونیا طلایی۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان۳,۸۵۰,۰۰۰ تومانخرید

غالب صندلی های مدرن بازار از چه متریالی می باشند ؟

با ورود صندلی های مدرن به فضای دکوراسیون داخلی ساختمان، تحولی جدی به ویژه در مبلمان مدرن ایجاد شد. اشتیاق افراد برای خرید صندلی مدرن و به ویژه برای خرید صندلی اپن تحولاتی جدی در طراحی سایر اجزای مبلمان خانگی و اداری ایجاد کرده است. این روزها از صندلی های مدرن در لابی ها، ادارات و اتاق کار، آشپزخانه، پذیرایی و نهارخوری و حتی فضاهای باز به وفور استفاده می شود. اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده صندلی های مدرن، شامل موارد زیر می باشند :

  • صندلی های چوبی
  • صندلی چوبی مدرن
  • صندلی حصیری مدرن
  • صندلی آهن و چرم مدرن
  • صندلی های شفاف از جنس پلی کربنات
  • صندلی های ساخته شده از فایبرگلاس یا پلی ارتان

 

طراحان صندلی های مدرن به رسم طراحی های غالب این سبک، محدودیتی در استفاده از متریال برای خود قائل نیستند و توانسته اند با طراحی های خلاقانه ای که برخی از آنها را می توانید در این مقاله مشاهده کنید، از این متریال های به ظاهر تکراری، سازه ها و صندلی هایی بسیار کاربردی، مدرن و خوش ساخت تهیه نمایند.

خرید صندلی مدرن و خرید صندلی اپن می بایست با توجه به طراحی و سایر المان های دکوری و مبلمان شما انجام پذیرد. پس در همین ابتدای کار به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید صندلی مدرن خود را محدود به هیچ نوع متریال و ساختاری نکرده و در میان تنوع فراوان این گونه از صندلی ها، مدلی را انتخاب کنید که بیشترین هارمونی را با فضای داخلی منزل شما داشته باشد. هر کدام از سبک های طراحی دارای ویژگی ها و مزایایی می باشند که به ویژه در هنگام خرید صندلی اپن باید به آنها توجه کنید.

 

 

مقاومت و طول عمر بیشتر :

طراحی ساده و هوشمندانه در کنار استفاده از متریال های ترکیبی و مقاوم که از تکنولوژی تولید نوین بهره می برند، موجب شده است تا احتمال آسیب پذیری و خرابی این گونه از صندلی ها، نسبت به صندلی های قدیمی و کلاسیک، بسیار کمتر باشد. در ساخت صندلی های مدرن، غالبا از ترکیبات فایبرگلاس و مشتقات آن استفاده می شود که در کنار سبکی و سازه ای ساده، مقاومتی فوق العاده دارند.

خرید صندلی مدرن ، تجربه مبلمانی بسیار سبک :

یکی دیگر از اصلی ترین تفاوت های صندلی های مدرن با سبک های کلاسیک، وزن به مراتب کمتر سازه آنها است. این امر موجب گردیده است تا جا به جایی و حمل و نقل این عضو ثابت دکوراسیون داخلی ساختمان، بسیار ساده تر از نمونه های هم خانواده کلاسیک و پیشینش باشد.

طراحی ساده و مفهومی :

به علت محدودتر شدن و کوچکتر شدن فضای داخلی امروزی، طراحان فضای داخلی نیز به سمت مینیمال کردن طراحی سازه های دکوری و مبلمان داخلی منزل پرداختند. در سبک طراحی صندلی مدرن نیز این امر طبیعتا اتفاق افتاده است. در هنگام خرید صندلی مدرن و خرید صندلی اپن دقت داشته باشید که با توجه به محدودیت های فضای داخلی خود، گونه ای را انتخاب نمایید که از شلوغی دکوراسیون داخلی فضای شما کاسته و در عین حال نیز کاربردی و راحت باشد.

تنوع رنگ و طرح :

یکی از مزایای خرید صندلی اپن یا خرید صندلی مدرن ، تنوع بی شمار این گونه از صندلی ها در متریال ها و رنگ های متنوع است.

این امر موجب شده است تا شما دایره انتخابی گسترده و متنوع را تجربه کنید.

داغترین پیشنهادات
صندلی رونیکا۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان۳,۳۰۰,۰۰۰ تومانخرید

مزایای خرید اینترنتی صندلی اپن و خرید اینترنتی صندلی مدرن

ما در فروشگاه معماریان تنوعی کم نظیر و جذاب از انواع صندلی های مدرن را خدمت شما عرضه کرده ایم که در انتهای این مقاله می توانید برخی از نمونه های آنها را مشاهده نمایید. از مزایای خرید صندلی مدرن و خرید صندلی اپن از فروشگاه دکوراسیون داخلی معماریان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شما می توانید صندلی مدرن یا اپن خود را با آرامش خاطر از تضمین قیمت و کیفیت کالا خریداری نمایید.
  • ارسال کالا به صورت تحویل اکسپرس و به تمامی نقاط ایران می باشد.
  • شما می توانید پس از خرید صندلی اپن یا خرید صندلی مدرن هزینه آن را درب منزل پرداخت کنید.
  • در نهایت اگر به هر دلیل قصد عودت کالا را داشتید، تا ۷ روز این امکان را خواهید داشت که کالاهای خریداری شده از فروشگاه اینترنتی معماریان را مرجوع نمایید.

 

داغترین پیشنهادات
صندلی کافه رستوران آنیس۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان۶,۶۰۰,۰۰۰ تومانخرید

خرید صندلی اپن و مزایای آن 

آشپزخانه اپن، بخشی جدا نشدنی از طراحی ساختمان ها و آپارتمان های امروزی است، به گونه ای که دیگر کمتر خبری از آشپزخانه های محصور در یک اتاق را مشاهده می کنید. خرید صندلی اپن به این علت بسیار محبوب شده است که این سبک طراحی آشپزخانه با توجه به محدودیت های فضای زندگی امروزی، بسیار کاربردی و بی بدیل است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *