تکنیک‌های جدید برای بهبود تجربه مشتریان در کافه رستوران شما

در هر خیابانی که قدم می‌زنید، کافه و ‌رستوران‌های بسیاری را با دکوراسیون و فضاهای متنوعی می‌بینید که مشتریان را به پذیرایی دعوت می‌کند؛ اما چه چیزی باعث می‌شود تا شما انتخاب همیشگی مشتریان باشید؟ شاید اگر به بهبود تجربه مشتریان رستوران بپردازید و علاوه‌بر غذایی باکیفیت، فضایی دنج و دلنشین با صندلی‌های راحت و ارگونومیک را برای مشتریان خود تدارک ببینید، کافه و ‌رستورانی محبوب در بین رقبای خود شوید.

فهرست مطالب

   میز و صندلی رستورانی

جالب است بدانید بر اساس تحقیقات انجام شده، مشتریان زمانی‌که در محل نشستن خود احساس راحتی و آرامش می‌کنند، به تجربه غذاخوردن خود امتیاز بیشتری می‌دهند. نوع صندلی، محل قرارگیری و حتی رنگ و طرح آن نیز در رضایت مشتریان از رستوران موثر خواهد بود. بنابراین مدیران رستوران باید در انتخاب مبلمان و نحوه هماهنگی آن‌ها دقت لازم را داشته باشند. از این‌رو در ادامه به چگونگی ارتقای تجربه مشتری از رستوران و تاثیر میز و صندلی کافه بر تجربه مشتری پرداخته می‌شود.

داغترین پیشنهادات
صندلی ناهارخوری سونیا کروم۳,۵۵۰,۰۰۰ تومان۳,۵۵۰,۰۰۰ تومانخرید

چگونه تجربه مشتریان را ارتقا دهید؟

ایجاد فضایی گرم و دل‌پذیر از طریق نورپردازی، دکور و موسیقی می‌تواند تاثیری ماندگار بر غذاخوری‌ها بگذارد و تجربه غذاخوردن آن‌ها را به‌یادماندنی کند. با‌این‌حال، مهم است که تأثیر مبلمان رستوران را بر تجربه کلی مشتری، نادیده نگیرید؛ صندلی مناسب می‌تواند فضا را بهبود بخشد، راحتی ایجاد کند و حتی بر رفتار مشتری‌ها تأثیر بگذارد.

هنگام انتخاب مبلمان، سبک و نوع رستوران را در نظر بگیرید؛ مبلمان باید مکمل دکور کلی باشد و به معرفی فضای مورد نظر کمک کند. علاوه‌بر این، راحتی همیشه باید در اولویت قرار گیرد؛ نشستن ناخوشایند می‌تواند منجر به تجربه ناهارخوری منفی و عدم بازگشت دوباره مشتریانتان شود. راحتی و عملکرد صندلی می‌تواند بر رضایت مشتری از کیفیت و خدمات رستوران تأثیر بگذارد. ایجاد یک تجربه غذاخوری دل‌پذیر و به‌یادماندنی ، هدف نهایی کافه‌ها و رستوران‌هاست و مبلمان و صندلی نقش حیاتی در دستیابی به این هدف دارند.

داغترین پیشنهادات
صندلی ناهارخوری سونیا طلایی۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان۳,۸۵۰,۰۰۰ تومانخرید

چگونه تکنیک‌های بهبود تجربه مشتریان را به‌کار ببرید؟

ممکن است تا به امروز با عوامل بسیاری در جهت بهبود و ارتقای تجربه مشتری از رستوران و کافه آشنا شده باشید؛ اما تاثیر میز و صندلی و رعایت اصول مربوط به آن، یکی از تکنیک‌های جدید برای بهبود تجربه مشتریان در کافه رستوران شماست. استفاده از میز و صندلی مناسب به معنی راحتی و رضایت مشتریان شما خواهد بود؛ بنابراین شناخت انواع صندلی و کاربرد آن‌ها در فضای کافه و رستوران شما، تکنیکی خاص را برای شما آشکار می‌کند.

نقش صندلی در رضایت مشتری

وقتی روی یک صندلی راحت با طراحی خوب می‌نشینید، احساس آرامش و مثبت‌تری به تجربه غذاخوردن خود خواهید داشت؛ چرا که صندلی در یک رستوران نقش مهمی در درک مشتری شما دارد. سطح راحتی صندلی‌ها و طراحی کلی چیدمان آن‌ها می‌تواند تعیین کند که مشتری چقدر از وعده غذایی خود لذت می‌برد و چقدر احتمال دارد در آینده دوباره به رستورانتان بازگردد. نشستن راحت می‌تواند مشتریان را تشویق به طولانی‌ترکردن صرف غذا و لذت‌بردن از آن کند؛ در‌حالی‌که صندلی‌های ناراحت و ناپایدار باعث ترک هرچه زودتر آن‌ها شود.

 

تکنیک‌های جدید برای بهبود تجربه مشتریان در کافه رستوران شما

درک رفتار مشتری در رستوران‌ها

درک رفتار مشتری در رستوران‌ها ضروری است؛ زیرا رستورانداران را وادار به ایجاد فضاهایی برای بهبود تجربه مشتریان رستوران می‌کند. یکی از جنبه‌های کلیدی رفتار مشتری در رستوران‌ها نحوه واکنش مردم به محیط اطرافشان است. طراحی یک رستوران می‌تواند بر نحوه رفتار افراد تأثیر بگذارد؛ به‌عنوان مثال، تحقیقات نشان داده است که نشستن راحت، مشتریان را به ماندن طولانی‌تر ترغیب می‌کند، درحالی‌که نشستن ناخوشایند می‌تواند منجر به زمان کوتاه‌تر صرف غذا و سطح پایین‌تر رضایت مشتری شود.

انواع صندلی رستوران و تاثیرات آن‌ها

انواع مختلف چیدمان صندلی رستوران می‌تواند به میزان قابل توجهی بر نحوه درک مشتریان از غذا و محیط تأثیر بگذارد. به‌عنوان مثال، میزهای خیلی نزدیک به هم، باعث ایجاد ناراحتی و احساس تنگی فضا می‌شود؛ درحالی‌که غرفه‌های بزرگ با پشتی بلند، حس حریم خصوصی و صمیمیت را ایجاد می‌کنند. علاوه‌بر این، ارتفاع و اندازه صندلی‌ها می‌تواند بر تجربه کلی غذاخوری تأثیر بگذارد. صندلی‌های خیلی کوتاه یا خیلی بلند می‌توانند باعث ناراحتی مشتریان شوند؛ همین‌طور صندلی‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نیز به مشتریان احساس نارضایتی را القا می‌کنند.

یکی دیگر از عوامل موثر در ارتقای تجربه مشتری از رستوران، جنس و سبک صندلی است. صندلی‌های سخت و ناراحت‌کننده، منجر به احساس نارضایتی و ترک فوری مشتریان می‌شود؛ درحالی‌که صندلی‌های مخمل و مبلمان‌ها می‌توانند آن‌ها را به درنگ‌کردن و استراحت تشویق کنند.

صندلی رستورانی و میز کافه

 

اهمیت راحتی و عملکرد

راحتی و عملکرد، از تکنیک‌های کلیدی برای ایجاد یک تجربه ناهارخوری عالی هستند؛ جایی که مشتریان می‌توانند استراحت کنند و از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند. مبلمان رستوران باید به اندازه کافی راحت باشد تا مشتریان بتوانند برای مدتی طولانی بدون احساس خستگی یا ناراحتی بنشینند. صندلی‌ها نیز باید به‌راحتی تنظیم شوند و مشتریان مختلف با اندازه‌ها و ترجیحات متنوع را در خود جای دهند

تاثیر مبلمان کافه و رستوران بر سطح خدمات شما به مشتریان چیست؟

موفقیت رستوران شما به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ همه این عوامل با هم ترکیب خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که محل برگزاری شما به ارتقای تجربه مشتری از رستوران و کافه کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین عناصر هر کافه و رستورانی، انتخاب مبلمان و تامین میز و صندلی رستوران است. این اساسا اولین برداشتی خواهد بود که مشتریان از کسب‌وکار شما دارند و می‌تواند برند، ارزش‌ها و خدمات شما را منتقل کند. بنابراین میز و صندلی کافه و رستوران شما، تأثیر زیادی بر جذب مشتری و بهبود تجربه مشتریان رستوران و کافه خواهد داشت.

سبک

مشتریان شما می‌خواهند در محیطی دل‌پذیر شام بخورند؛ محیط اطراف تأثیر زیادی بر نحوه تفکر، احساس و حتی خرج‌کردن مشتریان دارد. به‌عنوان مثال، خود را در یک رستوران سرد با نور کم تصور کنید که مبلمان و سبک کلی آن فاقد سلیقه و طراحی است. اکنون کافه و رستورانی شیک با مبلمانی راحت و نورپردازی محیطی را در نظر بگیرید؛ بدون شک مشتری شما ترجیح می‌دهد پول خود را در این رستوران خرج کند.

بهبود تجربه مشتریان در کافه رستوران

کیفیت

صندلی‌های ناپایدار و میزهای خراشیده و نشیمن‌گاهی آسیب‎دیده، هرگز مشتری شما را دوباره بازنمی‌گرداند. مبلمان‌های مناسب و مقاوم، که به‌درستی نگه‌داری می‌شوند ، رضایت مشتریان شما را جلب می‌کند و آن‌ها را دوباره به رستوران شما می‌کشاند. فضای کافه و رستوران‌ها بر خلاف مبلمان‌های منزلتان، دارای تقاضای زیاد و ترافیک بالا هستند و به‌طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، بدیهی است که مکان شما به مبلمانی بادوام نیاز دارد که در برابر فرسودگی مقاومت کند و استانداردهای عملکرد و ایمنی را برآورده نماید. رستوران‌هایی با میز و صندلی نامرغوب، سطح رضایت مشتریان و در نتیجه جذب آن‌ها را کاهش می‌دهد.

راحتی

بدیهی است که شما نمی‌خواهید صندلی‌های رستورانتان ناهموار باشند و باعث کمردرد مشتریان شما شوند. شما باید صندلی‌هایی را فراهم کنید که به اندازه کافی راحت باشند تا مشتریان از غذاخوردن در رستورانتان لذت ببرند. استفاده از صندلی‌های راحت و ارگونومیک با پشتی‌های بلند، مانع از خستگی مشتریان شما می‌شوند و تکنیکی مهم برای بهبود تجربه مشتریان رستوران و کافه شما خواهد بود. بنابراین استفاده از صندلی مناسب نقشی مهم در جذب مشتری و افزایش سود کسب‌وکارتان خواهد داشت.

ترتیب

چیدمان میزها و صندلی‌های رستوران خود را به ترتیبی خاص برای مکان و فضای کافه و رستورانتان انجام دهید. میز کافه و رستوران را به‌گونه‌ای بچینید که هماهنگی لازم را با صندلی‌های شما داشته باشد. استفاده از میز و صندلی‌های قابل تنظیم نیز، کار را برای مشتریانتان راحت‌تر می‌کند. همچنین استفاده از میز و صندلی‌های متنوع، دست مشتریانتان را برای انتخابی متناسب با سلیقه خود باز می‌گذارد.

داغترین پیشنهادات
ست میز و صندلی تاشو چهار نفره ملانیا۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومانخرید

با اپن مارکت کافه و رستورانی مجهز داشته باشید

همان‌طور که می‌بینید، جنبه‌های زیادی از مبلمان رستوران و تامین صندلی وجود دارد که به بهبود تجربه مشتریان رستوران شما کمک می‌کند. شما به ترکیبی مثبت از این عناصر نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما فضای شما را دوست دارند، عاشق وقت گذراندن در کافه و رستوران شما هستند و دوست دارند بارها و بارها و بارها تجربه خود را تکرار کنند. به‌طور کلی مشتری راضی یک تبلیغ برای رستوران شما محسوب می‌شود. میز و صندلی‌های راحت و ارگونومیک نیز یکی از دلایل رضایت مشتریان شما خواهد بود؛ از این‎رو مجموعه اپن مارکت میز و صندلی‌هایی راحت و متنوع را برای کافه رستوران شما تهیه کرده است. این مجموعه بهترین و باکیفیت‌ترین صندلی‌ها را تولید و در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. شما مدیران کافه رستوران‌ها می‌توانید برای مشاوره و خرید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۳۳۹۱۶ تماس بگیرید و خریدی متناسب با دکوراسیون و سبک رستوران خود انجام دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *