بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد، آشنایی با کاربرد رنگ ها

بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد

بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد

بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد، آشنایی با کاربرد رنگ ها بسیار هیجان انگیز است و این مسئله در واقع به دلیل تکنیک های مورد استفاده یا خود وسایل دکوراسیون نیست. این جذابیت در مورد سمبل اتاق و احساساتی است که بیش از هر چیز دیگر برانگیخته می شوند. همه افراد دوست دارند تا اتاق نوزاد زیبا و دوست داشتنی به نظر برسد و البته که داشتن چندین منبع الهام بخش نیز برای این کار بسیار مفید است. امروز با هم نگاهی به تعدادی از طراحی های دکوراسیون اتاق نوزاد بسیار جذاب خواهیم انداخت که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده اند که با یک جستجوی ساده می توانید آن ها را دنبال کنید.

دیوارهای این اتاق نوزاد که توسط haniamadewithlove در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، شگفت انگیز است. این دیوارها در قسمت بالایی خاکستری روشن و در قسمت پایینی به رنگ آبی پاستلی قرار دارند و کوه های انتزاعی بر روی آن ها نقاشی شده اند؛ برخی با برف روی قله هایشان.

بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد
بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد

این دکوراسیون اتاق نوزاد یک موضوع غروب آفتاب زیبا دارد. رنگ های به کار رفته در آن گرم و بسیار تسکین دهنده هستند و به شیوه ای بسیار طبیعی و ارگانیک در دکوراسیون گنجانیده شده اند. این طراحی زیبا توسط babyletto به اشتراک گذاشته شده است.

بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد
بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد

یک پالت رنگی ساده و مشخص و طراحی خنثی نیز می تواند زیبا به نظر برسد. این پست توسط plumandsparrow نمونه ای کامل است. فرشهای لایه ای و گیاهان گلدانی تأکیدهای زیبایی به دکوراسیون می بخشند.

بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد
بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد
داغترین پیشنهادات
صندلی ایمز پایه ایفل فلزی۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان۱,۰۹۰,۰۰۰ تومانخرید

کاربرد رنگ های مختلف در دکوراسیون اتاق نوزاد

ممکن است رنگ مشکی، رنگی نباشد که بخواهید برای دیوارهای اتاق نوزاد انتخاب کنید، اما اگر این رنگ، به روشی حساس استفاده شود، می تواند به طور بالقوه نتیجه خوبی بدهد. یک دیوار تأکیدی سیاه می تواند یک انتخاب برجسته باشد و تمام میز صندلی کودک و تمام مبلمان و تزئینات اطراف آن را در تضاد خود نمایش دهد. برای جزئیات بیشتر، graceinmagnolias را دنبال کنید. صندلی اپن از کجا بخرم؟

اتاق جذاب کودک
اتاق جذاب کودک

همچنین می توانید به خوبی با سایه ها و رنگ های مشابه مانند این رنگ های آبی که در دکوراسیون اتاق نوزاد به کار رفته، بازی کنید. دیوارهای سفید و کف چوبی روشن نیز دارای موارد تأکیدی بسیار خوبی هستند که توسط tiggysnursery به اشتراک گذاشته شده اند.

اتاق جذاب کودک
اتاق جذاب کودک

پرده دور تخت پارچه ای، یک احساس جادویی و بسیار جذاب را به کل اتاق نوزاد اضافه می کند. یک روش بسیار زیبا و ساده برای دکوراسیون اتاق نوزاد و برجسته کردن آن بدون هیچ مشکلی در طراحی! برای جزئیات بیشتر به littlemimics مراجعه کنید.

اتاق شیک کودک و نوزاد
اتاق شیک کودک و نوزاد

الگوها و طرح های پس زمینه، از نوع طراحی کلاسیک هستند و می توانند جذابیت زیادی را به مناطقی مانند دکوراسیون اتاق نوزاد اضافه کنند. در این اتاق می توانید آن ها را با رنگ های پاستیلی نرم و بافت های ملایم جفت کنید تا یک دکوراسیون بسیار دلپذیر ایجاد شود. اجازه دهید تا این پست از projectnursery الهام بخش شما باشد.

اتاق شیک کودک و نوزاد
اتاق شیک کودک و نوزاد

طراحی رنگ سیاه و سفید نیز بی زمان و کار با آن آسان است، بنابراین می توانید با موفقیت آن را در دکوراسیون اتاق نوزاد بگنجانید و همچنان هم با اضافه کردن دکوراسیون ها و سایر جزئیات تأکیدی آن را زیبا و شایان ستایش کنید. برای الهام گیری ازthebrickieswife بازدید کنید.

طراحی اتاق ورزشی کودک
طراحی اتاق ورزشی کودک
داغترین پیشنهادات
صندلی اپن ایمز پایه ایفل فلزی۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان۱,۲۵۰,۰۰۰ تومانخرید

دکوراسیون اتاق نوزاد با الهام از اینستاگرام

این اتاق نوزاد چندین رنگ تأکیدی زیبا دارد؛ با سایه های صورتی نرم تزئین شده و همچنین دارای بخش های طلایی زیادی است که زیبایی و ظرافت خاصی به دکوراسیون اتاق می بخشد. برای ایده های جالب تر، پست های اکانت thepaperpartycompany ببینید.

اتاق جذاب کودک
اتاق جذاب کودک

تزیینات زیبای بسیاری وجود دارد که می توانید به دکوراسیون اتاق نوزاد اضافه کنید و روش های زیادی برای نمایش آن ها وجود دارد. این طراحی که توسط sorenshouse به اشتراک گذاشته شده است، دارای یک دیوار گالری دوست داشتنی با یک قسمت رنگی خاکستری تیره در پایین آن است.

اتاق صورتی نوزاد دختر
اتاق صورتی نوزاد دختر – بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد، آشنایی با کاربرد رنگ ها

این دکوراسیون اتاق نوزاد پست شده توسط tara_mich_elle دارای یک طراحی بوهیمیایی شیک است که کاملا مناسب آن می باشد. شما می توانید با استفاده از پارچه های کرباس و سایر پارچه های مشابه و همچنین رنگ های گرم، الگوهای گل و عناصر تأکیدی سبز، یک طرح مشابه ایجاد کنید.

بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد
بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد – بالا بردن جذابیت اتاق نوزاد، آشنایی با کاربرد رنگ ها

رنگ های گرم هنگامی که با رنگ سفید به عنوان یک رنگ اصلی جفت می شوند، می توانند زیبا به نظر برسند. همانطور که مشاهده می کنید، در این طرح که توسط lanadmitruks به اشتراک گذاشته شده است، جزئیات تأکیدی مانند فرش، به طور کلی حس زیادی را به اتاق اضافه می کند و یک راه عالی برای معرفی رنگ و بافت در دکوراسیون اتاق نوزاد هستند.

دیدگاه کاربران
۱ دیدگاه
  • سلامی ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱:۵۵ ب٫ظ

    بسیار عالی بود تشکر میکنم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *